Herken jij deze 5 frustraties bij je huidige payrollpartner? Hoog tijd om te switchen naar puuhr!
Herken jij deze 5 frustraties bij je huidige payrollpartner? Hoog tijd om te switchen naar puuhr!
De keuze aan payrollpartners in België is groot. Maar lang niet elke payrollpartner biedt dezelfde kwaliteit. Kan jij je vinden in deze 5 frustraties? Dan is het hoog tijd om vóór 30 juni te switchen naar puuhr!
1. Je voelt je als een nummer
Je bent klant bij een groot bedrijf dat je loonadministratie regelt, maar daardoor ben je één van de zovelen waardoor je je snel als een nummer voelt. Dit is niet zo bij puuhr. Omdat wij een kleiner sociaal secretariaat zijn, werken we nauw samen met onze klanten. We bieden jou één vast contactpersoon die je bedrijf en payroll door en door kent.
2. Je hoort je payrollpartner niet genoeg
Een payrollpartner wordt pas écht een grote meerwaarde wanneer het proactief met je bedrijf meedenkt en je niet enkel contacteert bij problemen. Geeft je payrollpartner je extra advies, zoals we bij puuhr doen? Dan gaat je bedrijf pas echt vooruit.
3. De responstijd is enorm lang
Je hebt een vraag voor je payrollpartner en stuurt hem een mail. Bij verschillende grote bedrijven moet je dagenlang wachten eer je antwoord krijgt. Niet bij puuhr! Onze lijnen zijn veel korter. Daardoor biedt ons kleine team – dat samen 80 jaar ervaring heeft in loonadministratie – jou vliegensvlug antwoord.
4. Elke extra vraag kost je geld
Je hebt je vraag gesteld en antwoord gekregen. Maar samen met dat antwoord krijg je een extra factuur. Bij sommige payrollpartners begint de teller al te lopen vanaf het moment dat je contact opneemt en nog vóór je je vraag hebt gesteld, ongeacht of dat een kleine of grote vraag is. Bij puuhr pakken we het eerlijk aan en factureren we niet standaard. Werk je met ons samen? Dan zit er al heel wat inbegrepen in de prijs, ook zijn we steeds transparant over alle kosten.
5. Er worden te veel fouten gemaakt
Als er één vakgebied is waar er zeker geen fouten mogen gemaakt worden is dat payroll. Want hoe meer fouten je payrollpartner maakt, hoe meer imagoschade jij als ondernemer lijdt tegenover je medewerkers. Bij puuhr ben je verzekerd van een contactpersoon die specialist is in z’n vak met de nodige kennis van zaken. Als je de ervaring van onze huidige medewerkers optelt, zitten we aan meer dan 80 jaar ervaring die momenteel aanwezig is in ons sociaal secretariaat. Wij kennen jouw gevoeligheden en luisteren naar wat jij nodig hebt. We zorgen ervoor dat jij minder tijd verliest, minder kopzorgen hebt en je zo meer focust op je core business.
Maak van puuhr je payrollpartner vóór 30 juni
Wil jij een payrollpartner die barst van ervaring, proactief meedenkt, snel antwoordt en je 1 contactpersoon biedt die je bedrijf door en door kent? Welkom bij puuhr! Wij nemen graag jouw loonadministratie over vanaf 1 januari 2024. Dien dus nog snel je opzeg in bij je huidige sociaal secretariaat vóór 30 juni 2023.
Contacteer ons gerust als je hier vragen over hebt. Wij houden van een directe communicatie en staan garant voor een vlotte en persoonlijke samenwerking.