Onze klanten aan het woord
Ons ziekenhuis telt gemiddeld 680 werknemers. Bij elke indienstneming kijken we na of er subsidiemaatregelen van toepassing zijn. Toch is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Zo geven mensen niet steeds graag toe dat ze langdurig werkloos zijn geweest. Uit de analyse van puuhr bleek dat we een mooie benutting hadden van doelgroepverminderingen, maar ten gevolge van enkele gemiste kortingen voor langdurig werklozen toch nog extra voordeel konden halen.
‘Sinds ik overgeschakeld ben naar Puuhr, geniet ik persoonlijke, snelle en correcte opvolging bij de maandelijkse verwerking van de lonen. Mijn contactpersoon, is vriendelijk en helpt me snel met al mijn vragen. Als ik strategisch mijn personeelsbeleid wil bespreken, kan ik bij Marc terecht. Kim kijkt welke subsidies we kunnen toepassen zodat ik optimaal alle voordelen kan genieten.
Toen puuhr ons hun diensten toelichtte, waren we ervan overtuigd dat het sociaal secretariaat standaard de opvolging naar mogelijke verminderingen toepaste.
Het onderzoek bracht echter een mooie teruggave op. We tekenden in voor een vervolgopdracht zodat we naar de toekomst toe ook verzekerd zijn van een 100% toepassing van alle mogelijke verminderingen.
Dankzij het strategisch advies van Marc Corijn is de financiële gezondheid van mijn organisatie geoptimaliseerd en kan er gewerkt worden aan de verdere groei.
Zijn kennis van diverse subsidiemogelijkheden leidde tot verschillende toepassingen.
We zijn tevreden van puuhr als sociaal secretariaat.
Je wordt snel geholpen en ze leveren kwaliteit in een vriendelijk kader.
Bij PIDT hebben we een heel strenge opvolging naar doelgroepkortingen toe. Het leek ons bijna onmogelijk om toch nog recht op teruggave te hebben. Aan een No Cure No Pay- tarief hadden we echter niets te verliezen. puuhr bekijkt het volledige proces, van aanwerving tot en met de verwerking van de kortingen door het sociaal secretariaat. Bij PIDT bleken kortingen niet steeds door te lopen bij het sociaal secretariaat, waardoor er kortingen verloren zouden gegaan zijn, mochten we het onderzoek niet hebben uitgevoerd.
Cordeel volgt doelgroepverminderingen goed op. We merken echter op dat niet elke kandidaat op de hoogte is van het bestaan van een korting op zijn naam. Zo viste puuhr bij hun onderzoek naar doelgroepverminderingen 3 herstructureringskaarten op voor medewerkers die langdurig in dienst zijn gebleven. Dit bracht een verrassend mooi resultaat op. Zonder puuhr hadden wij deze kortingen wellicht niet opgemerkt en zouden ze verloren zijn gegaan.
Bij Dienstenthuis gingen we er altijd vanuit dat we met een team dat bestond uit voormalig PWA-beambten erg goed scoorden op het gebied van de opvolging van de banenplannen. Na de doorlichting door puuhr bleek dit ook te kloppen. Dat zij ondanks onze jarenlang opgebouwde ervaring en knowhow in het thema toch nog een mooi bedrag konden recupereren is écht wel een verdiende pluim op hun hoed. En binnen de sector van de dienstencheques zijn de marges klein dus elke extra is welgekomen.